טלפונים קום

דיוטי פרי (Duty Free) טלפון שירות לקוחות – וואטסאפ, מייל

כל חנויות הדיוטי פרי הן חנויות פטורות ממס. במדינת ישראל חנות הדיוטי פרי פועלת משנת 1988. חברת דיוטי פרי אחראית על מספר חנויות אשר נמצאות במעברי הגבול של ישראל וגם על עגלות מכירה הנמצאות במטוסי נוסעים. החנות הפופולרית ביותר של דיוטי פרי נמצאת בטרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון.

האזינו לפרטי שירות לקוחות דיוטי פרי טלפון

במהלך שנת 2018 חברת ג'יימס ריצ'רדסון וחברת היינמן חברו יחדיו וכעת הן מפעילות ביחד את חנויות הדיוטי פרי בנמלי התעופה בן גוריון ורמון.

דיוטי פרי מוקד שירות לקוחות

ברשת החנויות של דיוטי פרי במדינת ישראל עוברים בכל יום ויום כמויות עצומות של לקוחות. רשת דיוטי פרי משקיעה סכומים כספיים גדולים מאוד ומשאבים נוספים על מנת לספק לקהל הלקוחות העצום שלה שירות לקוחות ברמה הכי גבוהה שיש. רשת דיוטי פרי החליטה לחלק את מוקדי שירות הלקוחות שלה במטרה למנוע עומסים על המוקדים ובאופן הזה לייעל את שירות הלקוחות ולספק אותו בצורה המהירה, היעילה והטובה ביותר שניתן. ריכזנו עבורכם את כל הדרכים באמצעותן ניתן ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של דיוטי פרי.

  1. הדרך הראשונה בה ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של דיוטי פרי, היא באמצעות המוקד הטלפוני של החברה. מספר הטלפון של מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של דיוטי פרי הוא: 03-9727222. מוקד שירות הלקוחות של דיוטי פרי פעיל בימים ראשון, שני, רביעי וחמישי בין השעות 8:00-16:30 ובימי שלישי בין השעות 8:00-16:00.
  2. הדרך השנייה אשר באמצעותה ניתן ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של רשת דיוטי פרי היא על ידי שליחת דואר אלקטרוני לכתובת המייל של החברה. במידה ואתם מעוניינים ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של דיוטי פרי דרך המייל אתם יכולים לעשות זאת דרך כתובת המייל הבאה:customercenter@j-r.co.il
  3. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות רשת דיוטי פרי הנכם יכולים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה, באתר תוכלו למצוא מידע רב לרבות: מידע על מוצרים הקיימים במלאי, מידע על מבצעים חמים, עדכונים חשובים ועוד מידע חיוני נוסף בשלל נושאים שונים, את כל זה אתם יכולים לעשות דרך אתר האינטרנט של דיוטי פרי בכתובת:https://www.dutyfree.co.il/.  בנוסף למידע החיוני שקיים באתר האינטרנט של החברה, ניתן גם ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של החברה באמצעות טופס פנייה מקוון.

שאלות שמגיעות אל שירות לקוחות דיוטי פרי

שאלה: באילו מטבעות ניתן לשלם בדיוטי פרי?

תשובה: ניתן לשלם בחנות הדיוטי פרי באמצעות כל המטבעות הנסחרים במדינת ישראל. המטבעות בהם ניתן לעשות שימוש הם: שקל, אירו, דולר, לירה שטרלינג, פרנק שוויצרי, דולר קנדי ודולר אוסטרלי.

שאלה: האם יש אפשרות להזמין מוצרים מראש באתר האינטרנט של דיוטי פרי?

תשובה: רשת דיוטי פרי מעניקה לחברי המועדון שלה שטסים לחו"ל את האפשרות להזמין מוצרים מראש דרך אתר האינטרנט של הרשת עד 4 שעות לפני מועד הטיסה. התשלום על המוצרים מתבצע בחנות הדיוטי פרי, מבצע ההזמנה צריך להציג דרכון וכרטיס עלייה למטוס על מנת להשלים את תהליך הרכישה. 

שאלה: האם ניתן להזמין מוצרים מראש באתר הרשת ולבקש מאדם אחר שיאסוף אותם עבורי?

תשובה: בהתאם להוראות המכס במדינת ישראל כל הזמנה צריכה להיות על שמו של הנוסע אשר יאסוף את המוצרים בפועל וישלם על ההזמנה בחנות הדיוטי פרי ביום הטיסה. לא ניתן לשלם מבעוד מועד על הזמנה.

שאלה: האם המחירים באתר האינטרנט של דיוטי פרי זהים למחירים בחנות עצמה?

תשובה: המחירים של המוצרים באתר האינטרנט של דיוטי פרי הם למעשה המחירים הנוכחיים של כלל המוצרים בחנויות נכון לאותו רגע. אך למרות זאת, יכול להיות כי מחירי המוצרים ישתנו עד למועד הטיסה שלכם. במקרים בהם מבצעים הזמנה מראש של מוצרים, המחיר שיבחר הוא המחיר הכולל הנמוך ביותר מבין השניים ( המחיר באתר לעומת המחיר בחנות).

טיפ על דיוטי פרי לסיום

ברשת דיוטי פרי עוברים בכל יום עשרות אלפי לקוחות שנמצאים בדרכם לטיסות. בעקבות כך קהל הלקוחות של הרשת הוא גדול במיוחד וכמות הפניות שרשת דיוטי פרי מקבלת בכל יום היא עצומה. לפני שאתם מבזבזים את הזמן היקר שלכם בהמתנה לשיחה עם נציג שירות אנו ממליצים לכם להתייחס לטיפ שנציג בפניכם כעת.

אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של רשת דיוטי פרי אך הפנייה שלכם אינה דחופה במיוחד, אנו ממליצים לכם ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בימים ראשון עד חמישי בסמוך לשעות הפתיחה של המוקד או שמא בסמוך לשעות הסגירה של המוקד. השעות הללו הן השעות הרגועות ביותר של מוקד שירות הלקוחות, במידה ותחייגו בשעות הללו זמן ההמתנה שלכם לשיחה עם נציג יהיה קצר יותר והשירות שתקבלו יהיה יעיל ומהיר יותר.

שאלות ששואלים בדרך כלל על שירות הלקוחות של דיוטי פרי (Duty Free)

מספר הטלפון ליצירת קשר עם החברה הוא 03-9727222 ומופיע גם למעלה בתחילת העמוד בכפתור בולט לנוחותכם.
כמובן, תוכלו ליצור קשר עם נציג החברה במספר 03-9727222 ולקבל ייעוץ טלפוני בכל מה שדרוש לכם לדעת לפני רכישה.
מומלץ יהיה ליצור קשר עם אחד מנציגי חברת דיוטי פרי (Duty Free) בכל דרך מהדרכים שציינו לעיל בכדי לקבל תמיכה לפיתרון הבעיה. אם מצאתם שאחת הדרכים מועילה יותר או פחות מהאחרות שציינו, נשמח לתגובתכם בתחתית העמוד בכדי לייעל ולתקן את הפרטים השגויים להבא.
טלפון שירות לקוחות דיוטי פרי
נשמח לקבל מכם חוות דעת בתגובות על שירות הלקוחות של דיוטי פרי (Duty Free) בטלפון.
כותב המאמר - טלפונים.קום

כותב המאמר - טלפונים.קום

אתר המספק טלפונים ליצירת קשר עם שירותי לקוחות של כל החברות וכל נותני השירות בישראל.

מספרי טלפונים » שונות » דיוטי פרי (Duty Free) טלפון שירות לקוחות – וואטסאפ, מייל
שירות לקוחות אסם טלפון וואטסאפ
מזון ומשקאות

אסם טלפון שירות לקוחות – וואטסאפ, מייל

הקדמה: בעולם המודרני המהיר והמשתנה, שירות הלקוחות הפך לחלק מרכיב חשוב ביותר במהלך חיינו היומיומי. הצריכה לשמור על יכולת ליצור קשר עם חברות ומותגים נהיה

0 0 הצבעות
ציון החברה
הירשם
Notify of
3 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
מוטי גל
10 חודשים מאז התגובה

השירות הכי גרוע במדינה .אי אפשר לדבר עם אף אחד רק מכונות אלקטרוניות עונות ואני רוצה לדבר עם אדםצולא מכונה זה זוועה שזה כך ושירות שאין נמוך ממנו ושום עזרה אפשר לקבל בושה

מוטי גל
10 חודשים מאז התגובה

אפילו הווטסאפ לא מגיב איזה בושה לכם

עבדאללה
9 חודשים מאז התגובה

חברת גנבים לא להזמין אריזה בחזרה גנבו לי בושם channel ואין למי לפנות או להתלנונן

תוכן עניינים